Neseniai paskelbtas oficialus siūlymas Taikos prospekte Klaipėdoje įrengti naują reversinio eismo juostą.
Kaip manoma, naujoji juosta turėtų bendrai dalinai padėti spręsti spūsčių problemą ruože tarp Kauno ir Paryžiaus Komunos gatvių bei apskritai gerinti transportą Klaipėdoje.
Tarybai pateiktas siūlymas dėl eismo pokyčių
Pasiūlymas dėl pokyčių Taikos prospekto eisme buvo pateiktas Klaipėdos miesto tarybos eismo saugumo komisijos posėdyje. Pataisos įdėjos autoriams atrodo, jog eismo srautas šiuo metu einantis per Paryžiaus Komunos ir Kauno gatvių ruožą piko metu yra tikrai per didelis ir nedelsiant reikia ieškoti sprendimų situacijai taisyti.
Esą į spūstį patekę vairuotojai dažnai pradeda pažeidinėti KET ir pradeda važiuoti eismo juosta skirta tik autobusams, o dėl šios priežasties kenčia net ir viešojo transporto eismas aktualiausiomis valandomis.
Reversinė eismo juosta tokią problemą pasak jų padėtų išspręsti, tačiau tam yra kliūčių. Kaip pavyzdys šalia kelių Taikos prospektu esančių namų yra medžių, kuriuos tektų arba nupjauti arba perkelti į kitą vietą.
Iš viso pasiūlytas projektas skamba taip – 5 eismo juostos, 2 iš kurių būtų skirtos abiejomis kryptimis autobusams, dvi – įprastam eismui, o paskutinę – skiriant reversui.
Pasiūlymą palaikė ne visi
Klaipėdos policijos vadovybė, taip pat dalyvavusi tarybos susirinkime, suabejojo tokios priemonės veiksmingumu. Jie teigė esą pokyčius palaikytų galbūt jaunesnės kartos vairuotojai.
Atstovai taip pat tarybai priminė, jog pareigūnai jau prieš tai yra atmetę keletą tarybos siūlymų dėl esminių eismo pokyčių Taikos prospekte. Vienas iš jų buvo diskutuojamame ruože palikti tik autobusų juostą, tačiau pareigūnai jos nepalaikė dėl dar didesnės spūsčių gresmės. Esą reikėtų ją apskritai panaikinti.
Na, o reversinei eismo juostai reikėtų konkretesnių įžvalgų iš ekspertų sudarytos grupės.
Bus organizuojama ekspertų grupė
Klaipėdos viešojo transporto atstovai paprieštaravo tokiai pareigūnui nuomonei, nes esą iki autobusų juostos atsiradimo šioje dalyje strikdavo ir viešojo transporto eismas. Dabar esą bent autobusams yra lengviau važiuoti esant intensyviam eismui.
Posėdžio dalyviai sutarė, jog reversinės eismo juostos klausimą reikėtų spręsti su iš ekspertų sudaryta grupe, tam, kad įvertinti ar tokie pokyčiai išties atneštų geresnių rezultatų nei yra iki šiol.