Panašu, jog kauniečiai lig šiol negali patogiai važinėtis miesto gatvėmis, o kai kur dviratininkų laukia net netikėti pavojai.
Žmonės kritikuoja daugumos dviračių takų būklę, susidariusias kliūtis, taip pat sudėtingumą naudotis jiems skirtais įrenginiais.
Kaune prasidėjo Kovo 11-osios gatvės rekonstrukcija
Kliūtys kartais tyko ir „lygioje vietoje“
Kaip vienas iš pavojingiausių ruožų mieste yra įvardijama Parodos gatvė, kuri pagal įdėją yra skirta ne tik dviratininkams, bet ir pėstiesiems. Čia pastebima nemažai kelio nelygumų, taip pat keli gaisrininkams skirti vandens hidrantai stovintys prastai matomoje vietoje.
Nors jie yra nudažyti ryškiai raudona spalva kaip ir priklauso, nemažai kauniečių dviratininkų yra pasipiktinę, jog juos vistiek yra labai sunku matyti besikyšančius iš grindinio ir tai esą kelia labai rimtą pavojų dviratininkų sveikatai.
Viena kauno gyventoja teigė, jog jai einant tamsesniu paros metu, savo akimis teko matyti kaip už Parodos gatvėje esančių hidrantų kliuvo ir griuvo bent jau 3 dviratininkai. Esą ne visi atkreipia dėmesį į Parodos gatvės šaligatvyje esančią kliūtį.
Kritikuojamos ir požeminės perėjos
Kita vieta kur dviratininkai dažnai susiduria su kelionės nemalonumais, pasirodo yra požeminės perėjos. Kaip viena iš pavojingiausių tokių vietų yra įvardijamas tunelis tarp Taikos ir Savanorių prospektų.
Nors čia šalia laiptų ir yra metaliniai loveliai skirti nusitempti dviračių, tarpai esą per maži nuo greta esančių sienų ir turėklų. Esą tempiamų dviračių pedalai visuomet remiasi į sieną, o turėklai trukdo temptis patį dviratį. Vienintelė išeitis – temptis dviratį pakreiptai.
Tačiau kauniečiai sako, jog to daryti paprasčiausiai neapsimoka ir kur kas paprasčiau yra tiesiog nusinešti dviratį per laiptus, taigi grioveliai dviračiams yra praktiškai beprasmiai.
Savivaldybė klaidas pripažįsta
Kauno miesto savivaldybės atstovai pripažįsta, jog mieste yra vietų kurios potencialiai gali būti pavojingos dviratininkams. Kartu jie įvardijo ir jau minėtą hidrantą Parodos gatvėje.
Anot jų, sprendimo yra ieškoma, nors pačio hidranto patraukti nebūtų galima iš vietos. Bus bandoma rasti būda kaip geriau pažymėti ir įspėti pravažiuojančius pro vietą dviratininkus.
Kartu esą bus pertvarkomi ir Taikos-Savanorių prospekte esanti požeminė perėja, o darbai jau yra perduoti darbų įmonei..