Dar visai neseniai vyriausybei paskelbus, jog keliuose bus atsikratoma žalių rodyklių, miestai netruko pertvarkyti savųjų, tam, kad eismą paversti kuo darnesniu.
Dideli pokyčiai neaplenkė ir Kaune esančios P.Lukšio ir S. Žukausko gatvių sankryžos.
Panašu, jog daugumai kauniečių tai nepatiko, o eismas esą, tik dar labiau apsunkėjo nei buvo lig šiol.
Trūksta efektyvumo
Anot kai kurių kauniečių, eismas šioje sankryžoje itin intensyvus, tačiau šviesoforai čia yra sureguliuoti nepakankamai efektyviai, kad automobilių srautas galėtų vykti efektyviai.
Kaune pradėjo gaminti automobilių komponentus →
Nors yra aiškiai nubrėžtos eismo juostos, o šviesoforas leidžia atlikinėti posūkio manevrą, tinkamai išnaudoti šios infrastruktūros esą vistiek neįmanoma.
Gyventojai neslepia, jog norėdami išvengti stovėjimo prie sankryžos, tiesiog važiuoja į gretima esančios degalinės teritoriją, vien tam, kad nereikėtų laukti ir taip trumpai degančio žalio šviesoforo signalo.
Palyginimui, gyventojai pateikė kitos sankryžos, liaudiškai vadinamos „Muravos“ sankryža pavyzdė. Čia esą žalio rodyklės sekcijos dega nuolato ir užgęsta tik tuo metu, kai per perėja ruošiasi eiti pėstieji. Be to čia juostos yra tinkamai atskirtos kuoliukais, kurių Žukausko gatvės sankryžoje nėra.
Automobilių srautai – didesni
Minėtos sankryžos veikimo pasekmės – tai, jog yra išvaistoma labai daug laiko sukant į dešinę ir susidaro didžiulės spūstis prasidedančios dar Šiaurės prospekte. Uždarius A1 kelio įvažiavimą ties Ašigalio gatve, grūstis padidėjo dar labiau.
Pasidėjės automobilių papiktino nė vieną kaunietį. Esą nesvarbu kuria kryptimi yra važiuojama per sankryžą, vairuotojas čia vis tiek turės stoviniuoti ar tai būtų tiesiai ar į dešinę, keičiant kryptį.
Skundai jau buvo perduoti savivaldybės žinion.
Savivaldybė sako pokyčius svarstysianti
Anot savivaldybės atstovų, skundas jau buvo gautas ir jis bus labai rimtai peržiūrėtas eismo ekspertų komisijos. Nurodyti pokyčiai sankryžoje galės tikrai būti įgyvendinti, esą reikia tik ekspertų pritarimo.
Tam, kad pokyčiai galėtų būti įgyvendinti, esą reikia įvertinti sankryžos pralaidumą, eismo saugumą bei rasti geriausią techninį sprendimą būtent tam kelio ruožui.
Gali būti, jog savivaldybė šiuo atveju ryšis grįžti prie panaikintųjų lentelių, kaip, kad jos buvo grąžintos kai kurių Lietuvos miestų sankryžose.