Praeitą savaitgalį buvo užfiksuota kur kas daugiau eismo įvykių Kauno mieste nei įprastai būna savaitgalį mieste. Nukentėjo ne vienas automobilis, tačiau to kaltininkas nebuvo neaptaidairūs ar skubantys vairuotojai.
Pasirodo, jog pagrindinis kaltininkas – remontuojamas Kleboniškio tiltas, smarkiai apgadinęs net kelis automobilius savo pabiromis.
Tiesa, Kleboniškio tilto darbais kauniečiai buvo nepatenkinti jau anksčiau.
Daugiausiai nukentėjo betono gabalo sulaukęs „Volvo“ vairuotojas
Anot priešgaisrinės gelbėjimo valdybos atstovų, pirminis pranešimas apie atskilusį ir ant automobilio užkritusį tilto gabalą buvo gautas Rugsėjo 4 dieną, apie 6 val. 39 min. ryte. Į šį įvykį Panerių gatvėje gaisrinė tarnyba esą sureagavo akimirksniu.
Įvykio metu, nukentėjo vieno vairuotojo „Volvo“ lengvasis automobilis. Laimei, sužeistų žmonių nebuvo, tačiau transporto priemonė vistiek buvo nemenkai apgadinta. Kaip pagrindiniai pažeidimai įvardijamas labai įlenktas stogas ir išdaugžtas stoglangis.
Gaisrininkai padėjo įvykį sutvarkyti per keliolikos minučių laikotarpių ir eismas greitai buvo atnaujintas įprastinėms sąlygomis.
Tilto atnaujinimas – dalis atkarpoje vykdomų darbų
Tie kas seka įvykius Kauno mieste, ko gero puikiai žino, jog daugumoje miestų pagrindinių gatvių šiuo metu vyksta plataus masto rekonstrukciniai darbai. Viena iš pagrindinių tvarkomų atkarpų – Islandijos prospektas kuriam yra numatytas atskiras savivaldybės projektas.
Žinoma, į šį projektą ir esminis Kleboniškio tilto atnaujinimas nuo pat pagrindinų. Pagal projektą yra numatyta ne tik važiuojamosios dalies atnaujinimas, tačiau kartu ir nauji dviračių ir pėsčiųjų takai kurie pavers šią vietą kur kas saugesnę ir patogesnę visiems eismo dalyviams mieste.
Anot Lietuvos automobilių kelių direkcijos, kelio atkarpa Islandijos prospekte, ties Kleboniškio tiltu yra pats intensyviausias kelio ruožas Lietuvoje. Skaičuojama, jog šiam A1 kelio atkarpai nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“ kur šiuo metu vyksta atnaujinimai tenka apie 68 tūkstančiai automobilių per parą.
Pagrindinis darbų tikslas – pagerinti kelio saugumą ir pralaidumą visame Islandijos plente. Pirminiais skaičiavimais, vairuotojai turėtų sutaupyti apie 8 milijonų valandų kurių dabar praleidžia šiame kelio ruože dėl susidariusių kamščių.