Dar praeitais metais pradėti darbai magistraliniame kelyje Vilnius-Kaunas-Klaipėda, panašu jau turėtų būti didžiąją dalimi būti šių metų pabaigoje.
Kartu prie to pačio esą bus paraleliai vykdomi ir tarptautinio „Via Baltica“ kelio rekonstrukciniai darbai.
Vienas pagrindinių tikslų – atnaujinti „Via Baltica“
Nors šis tarptautinis kelias sėkmingai savo funkciją atlieka jau daugelį metų ir iki šiol yra vienas svarbiausių transporto dalių ne tik Lietuvai, tačiau ir kitoms šalimis, faktas tame, jog „Via Baltica“ kelias šiuo metu yra pasenęs ir neatitinka daugumos Europos Sąjungos reikalavimų tokio masto keliams.
Kadangi dalis darbų čia jau yra pradėti vykdyti arba sėkmingai buvo įvykdyti, panašu, jog neužilgo galėsime džiaugtis ir visiškai moderniu kelius susisiekti su kitomis valstybėmis.
Šiuo metu pagal planus, pagrindiniai darbai turėtų būti pradėti vykdomi likusioje „Via Baltica“ dalyje nuo Kauno miesto ribų ir Latvijos pasienio.
Magistralėje Vilnius-Klaipėda atnaujinimo pagrindas buvo saugumas
Savo ruožtu, pagrindinis mūsų šalies magistralinis kelias taip pat turi nemažai bėdų ir ekspertų taip pat yra laikomas pasenusiu ir modernių standartų neatitinkančių keliu. Kaip praneša Lietuvos automobilių kelių direkcija, atnaujinimo darbų pagrindas – saugumas.
Kaip vienas iš reikšmingiausių planuojamų darbų šiame ruože yra įvardijamas Giraitės sankryžos panaikinimas maždaug ties Kauno miestu. Taip pat pagal planus remonto darbai yra planuojami net 8 didžiausiuose Lietuvos kelio ruožuose.
Verta pabrėžti ir planuojamus darbus ruože Kaunas-Suvalkai, kur iš esmės bus renovuojamas ruožas nuo 57 iki 97 kilometro. Jau greitu metu bus užbaigtas žemės paėmimo reikalingiems darbams etapas šiam ruožui.
Kitas artimiausiu metu numatytas žingsnis yra pirminių sprendimų dėl kelio nuo Kauno iki Latvijos atnaujinimo priėmimas.
Panašu, jog darbai turėtų iš esmės prasidėti kiek atšilus orams.